Hayat Adına Herşey


 
AnasayfaAnasayfa  GaleriGaleri  Üye ListesiÜye Listesi  SSSSSS  AramaArama  Kayıt OlKayıt Ol  Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları  Giriş yap  

Paylaş | 
 

 Nedir yildiz-ucgen?

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
yvz
Admin
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 262
Yaş : 32
Location : Angara....İstanbul
Kayıt tarihi : 30/08/07

MesajKonu: Nedir yildiz-ucgen?   Salı Ara. 04, 2007 1:43 pm

Yıldız- üçgen bağlama en çok sanayide yüksek güçlü motorlarda motorların kalkış akımları yüksek olduğu için kalkış akımlarını düşürmek için kullanılır. Motor sargıları kontaktörler ile önce yıldız bağlanır ve sargılara 220 volt verilir. 15-20 sn sonra (bu motorun gücüne göre değişir) motorun sargıları üçgen bağlanır ve sargılarına 380 volt uygulanır. Dolayısı ile yıldız bağlı durumdaki motorun çektiği akım üçgen durumun 0,58 katıdır. Bu şekilde kalkış akımı azaltılmış olur.

_________________
Visual Studio 2005
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://heygidigunler.yetkinforum.net
tahtakama
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 53
Yaş : 32
Location : Isparta
Kayıt tarihi : 13/09/07

MesajKonu: Geri: Nedir yildiz-ucgen?   Cuma Ara. 07, 2007 3:40 pm

sağol yvzocam...

_________________
hayatta hiç tesadüfe tesadüf edilmemiştir.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
yvz
Admin
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 262
Yaş : 32
Location : Angara....İstanbul
Kayıt tarihi : 30/08/07

MesajKonu: Geri: Nedir yildiz-ucgen?   Cuma Ara. 07, 2007 4:09 pm

tocam sen benden daha iyi bilin bunlari.bir iki bahset de ufkumuz acilsin.
yildiz ucgen baglamin trifazli sistemlerde farki nedir?mesela.bunu bilmiyom ayiptir solemesi. No

_________________
Visual Studio 2005
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://heygidigunler.yetkinforum.net
tahtakama
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 53
Yaş : 32
Location : Isparta
Kayıt tarihi : 13/09/07

MesajKonu: Geri: Nedir yildiz-ucgen?   Cuma Ara. 07, 2007 4:18 pm

zocam ben de bilmiyom üç fazlı akımla çalışan bütün sistemlere trifaze sistem diyolar. üçgen yıldız üç fazlı akımla çalışan sistemler

_________________
hayatta hiç tesadüfe tesadüf edilmemiştir.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
EnemyOfSelf
Admin
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 140
Location : İstanbul
Kayıt tarihi : 30/08/07

MesajKonu: Geri: Nedir yildiz-ucgen?   Cuma Ara. 07, 2007 7:18 pm

bune elekrtikli muhabbetler. yeter abi ya. yeter yetti. yetmiş , Twisted Evil Twisted Evil
ben geyikk istiyom. bi daha mesaj atmayın bole bilimsel bilimsel.. pirat pirat

lol! afro flower flower afro lol!

_________________
Bir Pesimistin GözYaşları!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://maycil.wordpress.com
yvz
Admin
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 262
Yaş : 32
Location : Angara....İstanbul
Kayıt tarihi : 30/08/07

MesajKonu: Geri: Nedir yildiz-ucgen?   Cuma Ara. 07, 2007 11:04 pm

EnemyOfSelf demiş ki:
bune elekrtikli muhabbetler. yeter abi ya. yeter yetti. yetmiş , Twisted Evil Twisted Evil
ben geyikk istiyom. bi daha mesaj atmayın bole bilimsel bilimsel.. pirat pirat

lol! afro flower flower afro lol!
bu bolumde elektrik konusuluyor.istedigin turden konusma icin de bi bolum acilmis bulunuyor,yegenim.
biliyosan soruma cevap ver.yoksa silent

_________________
Visual Studio 2005
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://heygidigunler.yetkinforum.net
tahtakama
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 53
Yaş : 32
Location : Isparta
Kayıt tarihi : 13/09/07

MesajKonu: Geri: Nedir yildiz-ucgen?   Ptsi Ara. 10, 2007 3:43 pm

yvzocama katılıyom. bu bölüm elektroniğe ayrılmış. Sen de elektronikçisin sende anlat birşeyler. öğrenelim.

_________________
hayatta hiç tesadüfe tesadüf edilmemiştir.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
EnemyOfSelf
Admin
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 140
Location : İstanbul
Kayıt tarihi : 30/08/07

MesajKonu: Geri: Nedir yildiz-ucgen?   Salı Ara. 11, 2007 8:32 pm

yaw ne bu bole agız birlikteligi etmeler. katılmalar. affraid affraid
olmuyo bole .. bom bizde burada adminiz.. fazla bi taraf olmayın farao farao farao

bide okulda yetmiyomu , bide burda elektrikli ortam olusturuyonuz Very Happy Razz Razz Razz

_________________
Bir Pesimistin GözYaşları!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://maycil.wordpress.com
 
Nedir yildiz-ucgen?
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» TMT Nedir ?
» Sayma Düzeni Nedir?
» Scratch Nedir ?
» Yüz Felci Nedir ve Yüz Felci Tedavisi
» İCTİHAD NEDİR ?

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Hayat Adına Herşey :: Teknoloji-Yenilik :: Elektrik-Elektronik-
Buraya geçin: